Japán üzleti út
Látogatásunk a japán Hisamitsu-nál
Célunk a partnerkapcsolat megerősítése és a japán terápiás kultúra megismerése volt.
A Hisamitsu a közelmúltban vendégül látta a Sager Pharma vezetőségét Japánban.
A fájdalomcsillapító tapaszok használatának nagy hagyománya van Japánban. Készítményük, a SALONPAS tapasz, amelyet Magyarországon a Sager Pharma forgalmaz, a Hisamitsu gyógyszergyár vezető fájdalomcsillapító terméke. 1934-es piacra kerülése óta széles körben elterjedt és kedvelt termékké vált, és már közel 20 éve Magyarországon is elérhető.
A Sager Pharma egyik célkitűzése, hogy megismertesse a magyar betegekkel a fájdalomcsillapítás egyik modern lehetőségét, a fájdalomcsillapító tapaszok jótékony hatását.
A terápiás tapaszok gyártásában piacvezető Hisamitsu-t 1847-ben alapították, Japán egyik sikeres, vezető gyógyszergyára, 2008 óta a Sager Pharma partnere.
Sikere elsősorban a tapasz-technológia kitartó fejlesztésén alapszik. Az elmúlt évtizedekben a cég kulcsszerepet játszott a japán terápiás tapasz használat elterjesztésében.
Az út során először a Hisamitsu Gyógyszermúzeumot tekintettük meg, ezt követően pedig a két tosui gyáruk közül látogattuk meg az egyiket. Hamar kiderült a számunkra, hogy a Hisamitsu és annak vezetősége egyrészt ragaszkodik a hagyományokhoz és a hagyományos értékekhez, másrészt viszont jövőorientált, így a legkorszerűbb gyártási technológiákat és eszközöket alkalmazza. A cég kiemelt hangsúlyt fektet a környezet védelmére, harmóniában él az őt körülvevő természettel és az őket körülvevő társadalommal.
Utunk harmadik állomása ismét Tokió volt, a Hisamitsu központjába látogattunk el.
Lehetőségünk nyílt megismerni a cég felsővezetőit, bemutatni saját vállalatunkat, valamint eredményes tárgyalásokat folytattunk a további együttműködésről.
Hisamitsu Gyógyszermúzeum, Tokió, Japán
Az utat mindvégig a szívélyes japán fogadtatás, az apró részletekre kiterjedő figyelmesség, a saját hazájuk, vállalatuk és a munkatársak iránti példamutató magatartás határozta meg.
A partnerkapcsolat megerősítése és a terápiás kultúra megismerése – találkozás Saito Kyuval, a Hisamitsu nemzetközi kapcsolatokért felelős igazgatójával (jobboldalon Dr. Kovács Gergely, a Sager Pharma ügyvezetője és társtulajdonosa, középen Rudolf M. Tubbeh, a Sager Pharma alapítótulajdonosa)
A gyógyszertárakban és drogériákban tett látogatásaink során lehetőségünk nyílt személyesen megtapasztalni, mennyire elterjedt a japán betegek körében a fájdalomcsillapító tapaszok használata. Magyarországgal és számos európai országgal ellentétben ezek kiemelkedő fontosságúak a hagyományos japán gyógyászatban.
A Hisamitsu cég vezető fájdalomcsillapító terméke, a SALONPAS 1934-ben jelent meg először Japánban, azóta közkedvelt termékké vált, közel 20 éve pedig már Magyarországon is elérhető.
A japán terápiás kultúrában kiemelkedően fontos szerepük van a fájdalomcsillapító tapaszoknak
Mivel a fájdalomcsillapító tapaszok használata sok esetben előnyösebb, mint a szájon át alkalmazható gyógyszerek, nem csak magát a készítményt szeretnénk megismertetni a magyar páciensekkel, hanem szeretnénk átültetni a japán tapasz-kultúra egy részét a magyar gyógyászatba. A szokásos szájon át alkalmazható gyógyszerekkel ellentétben a fájdalomcsillapító tapaszt közvetlenül a bőrre kell felhelyezni, s ott fejti ki hatását az érintett területre, nem a szisztémás keringésen keresztül. Az újabb fejlesztésű tapaszok használata még egyszerűbb, hosszan tartó hatásuk pedig javítja a beteg-együttműködést.
A Hisamitsu-nál tett látogatásunk megerősítette már meglévő partnerkapcsolatunkat, megismertük közös erősségeinket, a szakmai tapasztalatcseréknek köszönhetően pedig a legjobb minőségű készítményeket biztosíthatjuk a magyar páciensek számára. Ezeknek az innovatív kezelési eljárásoknak nagy hagyományai vannak Japánban, és széleskörű tapasztalatokkal rendelkeznek a használatukról.