Jövőnk

A Sager Pharma jövője a mi kezünkben van, és tudjuk, hogy sok dolgunk van még.


Már meglévő ügyfélkapcsolataink elmélyítése és alapértékeink folyamatos megerősítése, ill. saját termékeink engedélyeztetése egyértelmű célok.


A következő 5 év célkitűzése viszont a Sager Pharma regionális jelenlétének növelése a környező közép-európai gyógyszerpiacokon. A Sager Pharma márkanév jelenleg 38 munkatárs közös erőfeszítését tükrözi. Valószínűleg az elkövetkező három évben ez a szám is növekedni fog, mert új területekre lépünk majd be és új partnerkapcsolatokat építünk ki.


Az elkövetkező kihívásoknak – csakúgy, mint eddig - igyekszünk majd megfelelni, az eddig elért eredményeinket pedig szeretnénk túlszárnyalni.

Hírek

Gyors segítség az allergiásoknak

Gyors segítség az allergiásoknak

Kerülje el az utazás alatti kellemetlenséget!

Az "utazók hasmenése" jól ismert egészségügyi veszély. Legtöbben a téli vagy nyári kikapcsolódás során találkoznak ezzel a nagyon kellemetlen problémával, amely akár tönkre is teheti az utazásukat. Fontos, hogy ismerjük a kiváltó okokat és a megelőzés lehetséges módjait, így legtöbbször elkerülhetővé válik a probléma megjelenése. Ha mégis bekövetkezik, alapvető ismeretekkel és egy jól összeállított úticsomag segítségével sokkal könnyebben átvészelhetjük.

Megérkezett a Salonpas gyógyszeres tapasz – új kampánnyal jelentkezett a Sager Pharma

Megérkezett a Salonpas gyógyszeres tapasz – új kampánnyal jelentkezett a Sager Pharma

2016-ban új taggal bővült a Salonpas család. A kisméretű  20 db-os Salonpas tapasz és a nagyobb méretű, 2 db-os Salonpas tapasz mellett már elérhető az új, 5 db-os Salonpas 105 mg/31,5 mg gyógyszeres tapasz is.

Az új Salonpas gyógyszeres tapasz bevezetése alkalmából megújult a Salonpas márka arculata is.